070512


Skolan var helt chill, har ingen aning om vad det
sades på modersmålslektionen och tydligen har vi fått
någon uppgift, men som jag redan sade så har jag ingen aning
om vad det handlar om ens. När jag kom hem så kollade jag de sista
avsnittet av frendit, är påriktigt lite små deppig när jag vet att det inte
finns flera avsnitt, inga flera underbara frendit avsnitt. Usch!

Dessutom fick jag sista minuten jobb.
Så jag spenderade 2 timmar med Siri idag, och det kommer
jag även att göra imorgon och övermorgon. Och just kom jag hem
från moster och ska snart sätta mig och göra örhängen.



PS. Var och kollade 4 dagar gamla kattungar igår,
man smalt lite när man såg de små pälsbeklädda bollar!



- Amanda -



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback