Dåligt blir bättre


The Hunger Games var riktigt bra, hörde hur schaki snyftade i bakgrunden,
men så mycket känslor väckte den nog inte hos mig. Men helt sevärd var den nog!
Och sällskapet var det ju inte heller något fel på, hihi!

Nu har jag läst lite biologi, kollat igenom övningsprovet i matematiken och konstaterat att
fml, jag kan ingenting. Sällan... men har 2 dagar på mej att öva, så får väl bli ett par riktigt ordentliga
läsdagar dådå! Men nu har jag just argumenterat med Simo om kvinnor och mäns likheter och olikheter
angående att få någon på 'fall' så nu är det väl dags att fara och sova, när jag äntligen fick rätt!

Tumblr_lzpjdo90pl1rolhnho1_500_large
- FELICIA, dethär är bilden jag talade om -

- Amanda -



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback