Bygg-Ole cup - lååångt inlägg

Alltså, for på fredag kväll till båten, åt i buffen och satte resten av kvällen i hytten med Janni och talade om en massa. Förren vi hoka att vi kanske sku kunna/borda lämna hytten så var klockan redan halv ett och allt stäng.. men vi skulle stiga upp 5 nästa morgon så det var väl lika bra. Pga. de tidiga väckningarna kommer det ta veckor för mig att få timmarna rätt (därför blev det ingen skola idag heller). Det fanns ingen snö i Stockholm alls och ganska varmt var det också, inget tvivel om att våren hade kommit (tillskillnad från i Finland).

Sedan for vi till "skolan"(där fanns allt från musikskola, simhall, judosal osv. på samma område, lyx!) där laget och vissa föräldrar skulle sova. Efter att pojkarna vunnit första matchen for vi till Nacka Forum för att kolla butikerna och sådant. Jessus de va stort, och riktigt bra butiker fanns det också! Spenderade både halva lördagen & söndagen där. Riktigt nöjd är jag med mina köp och dessutom ska jag beställa lite saker via nätet också.

Söndagkväll spenderade på båten, mat igen och sedan shopping (mina gröna conversen fanns bara i kar modell på hemvägen så får beställa dem med min faster istället.. lite besviken är jag nog), dethär med sliskiga karar som kommer fram till en var däremot en nackdel... usch. Idag var det tidigväckning igen, drog på mig min nya mössa som är väldigt bra för bad hairdays, kände mig död vid morgonmålet och hela bussresan sov jag typ.

Nu har vi suttit hela familjen och kollat New Moon och Eclipse. Gissar att jag kommer hamna köpa den senaste filmen som kommer ut 14 mars också..  Vet inte när jag senast ätit såhär mycket och druckit såhär mycket sockerdricka (festis), har säkert druckit 10 burkar... Blir nog gymmet imorgon!

- Amanda -



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback