140312


Jag vill till gymmet........ blir tokig av att bara sitta hemma! Funderar på att köpa nytt kort imoron..
Borde egentligen städa rummet, göra läxor och en massa annat men det känner jag inte för..

For iallafall till skolan idag, hann passligt till andra fysiklektionen och förståss
hade de labbat just när jag var borta. Sedan blev det finska, och bänd.
Efter det har jag inte gjort något vettigt alls, har ännu huvudvärk och "efterkänningar"
(kan man säga så?) av migränen. På tal om någo helt annat så kommer pappa hem ikväll
från Österriket också, trevligttrevligt.

Nu tänker jag gräva fram skoter, om mamma ger tillåtelse... och sedan om jag
orkar städa rummet,alltså kommer det inte bli gjort ida!


- Inez -

- Amanda -



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback