050612

Hittadefaktisktintenåtmeränenflytväståtkattenochettparlevisbyxorigårpåloppiset
Levisbyxornahållerjagjustnuattfixaomtillshort.Omdetgårsomdetbrukarsåharjag
förstörtdemheltochklipptochhållitpåsåattdeäroanvändbararedantillsimorgon.
AnnersharjagvarittillEkenäsidag,vartilldetnyacaffétVåffeli&Kaffeliellervad
detnuhette.Jättegodavåfflor,rekomenderarstarkt!Annershardetvaritganskalugnt...
Minmotivationtillatthittapånågotöverhuvudtagetärganskaliten,vädretsugerochjag
äravnågonorsakkostanttrött.
Mennuochsova,såkanskejagorkaruppimorgonändå.
Hittade faktiskt inte nåt mer än en flytväst åt katten och ett par levisbyxor igår på loppiset
Levis byxorna håller jag just nu att fixa om till short. Om det går som det brukar så har jag
förstört dem helt och klippt och hållit på så att de är oanvändbara redan tills imorgon.

Anners har jag varit till Ekenäs idag, var till det nya caffét Våffeli & Kaffeli eller vad
det nu hette. Jätte goda våfflor, rekomenderar starkt! Anners har det varit ganska lugnt...
Min motivation till att hitta på något överhuvudtaget är ganska liten, vädret suger och jag
är av någon orsak kostant trött. 



Men nu och sova, så kanske jag orkar upp imorgon ändå.

- Amanda -



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback