250612

Har inte blivit att uppdatera nåt ordentligt här på bloggen nu på några dagar...
Hann hem igår och så chillade vi lite med mamma och sen var det bara att fara och sova.
Kändes konstigt att fara redan 1 i sängs efter att man nu i två veckor har vakat till över klockan 3!
Och att stiga upp klockan 9 var inte heller så kul.

Slutade jobbet 14 tiden och körde hem i ösregnet,
märkte att mamma hade låst dörren och att jag inte hade någon nyckel,
så jag skulle köra till mina kusiner men bensinen tog slut halvvägs,jag satte närmare en halv
timme i ösregnet och väntade på Macke som hämtade bensin och sedan körde jag till kusinerna
Huvudet dunkade och magen kurrade, mitt humör var på botten. När jag väl kommit till
kusinerna lade jag mig på soffan och somnade. Mamma stopped by vid 7 tiden för att 
hämta nycklar och pengar till mig för hon for ner till stugan idag igen, so now I'm alone.

 
- Påminner om mig -

- Amanda -



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback