170612

 
Min dag började klockan 12 när jag vaknade och jag hann bara äta morgonmål
före jag satte igång med bakande. Klockan 16 började kalaset och huset blev fullt.
Just for de sista gästerna och man kunde ta de lite lugnt. Ska kolla ett avsnitt
The Vampire Diaries, äta lite kaka och sedan plocka undan lite.
 

- Lucas med de blåaste ögona -
 
 
- Lite av det goda -

- Syster och Lucas - 
 
Imorgon tänker jag först fara till Canny sen till gymmet.
På kvällen är det troligen kalas på schemat igen, men denna gång hos någon annan.

- Amanda -


Hej!du bad mig kommentera din blogg om vad jag tyckte om hotellet i Cypern. Jag tycker att det var helt kanon. Maten vad bra, bra service och nära till allt:) bilder därifrrån kommer snart upp på bloggen:)!

Svar: Verkar ju jätte bra! Måste kolla bilderna dådå! :)
janniftamanda.blogg.se

2012-06-17 | 22:21:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback