WSPA


Jag har alltid älskat djur och något av det värsta jag vet

är djurmisshandel. Jag har länge 'gillat' WSPA's sida på facebook,

och många gånger är det svårt att hålla tillbaka tårarna när man läser

om vad de jobbar på och lyckas åstadkomma. Människan är helt enkelt

hemsk.

Jag tänkte lägga upp lite länkar och sådant här på bloggen och

jag hoppas verkligen att ni läser, kollar bilder och bildtexter, kollar på

videorna och gör det man kan göra.


Namibias säljakt

Goda nyheter från Bangladesh!Framgång:

Tre nya björnar fria efter år av hemska hundkamper

Fler björnar räddade i Pakistan

WSPA Sverige - World Society for the Protection of Animals
stoppa-djurmisshandel.se/index.php/Campaigns-Swedish/Web-bjornungar-maj-2012-WSPA
Band för livet - i den humana kampen mot rabies
Arbetshästar
Handel med hundkött
EU-kommissionen sviker sitt löfte om kortare djurtransporter
Säg NEJ till djurshower - WSPA Sverige

WSPA gör skillnad.

- Amanda -




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback