Bromarf loppis & Tenala Herrgårdsglass



Kom igen hem med 14 nya böcker, dock blev det lite dyrare denna gång.
Min bokhylla är full nu och jag har massor med böcker på stugan som inte kommer
rymmas i hyllan. Alltså behövs det ett besök till Ikea före skolan börjar!



Köpte en Gossip girl - fiender i vått och torrt, men det visade sig att
jag hade den hemma redan... Så om nån är intresserad av att köpa den så är
det bara att höra av sig! Det är en pocket i bra skick.


Träffade en hel del folk i Bromarf och efter loppiset så satte vi oss på Spiltan, men först
köpte vi glass i kiosken. Nu har Herrgårdsglass en sorbe sort som heter "Smirnoff Ice".
Den smaka exakt som Smirnoff Ice och var förståss jäkligt god, så den rekomenderar
jag starkt att ni ska smaka på!

Nu är det kattungs terapi som gäller och så ska jag läsa lite kemi.

- Amanda -




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback