280712


Gårdagen som jag trodde skulle bli riktigt lame blev motsatsen.
Först satte vi oss (Janni, Jonas, Felicia) på Tobbes terass och närmare tio tiden traskade
vi in till stan. Ängen var vår slutdestination och där spenderade vi så gott som hela
kvällen. Två tiden tror jag att vi gick hem till mitt och satte oss (Janni, Simo, Fille,
Mia, Danne, Jessica) på terassen!

Imorsse va skicke bra i ca. en halvtimme o sen slockna ja på soffan...
Konstaterade även att det är jäkligt skönt att duscha dagen efter,
all spilld sprit, utkletat smink, gammal hårspray och annat bara
sköljs bort. A fresh start liksom, fast huvudet lika tungt efteråt...

Hade just en familj och kolla på Lynx här, kommer gråta
krokodiltårar när han flyttar till ett permanent hem.
Nu ska jag och handla för att sedan åka till Pettu,
tyvärr kommer jag hem redan imorgon kväll.

- Amanda -



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback