270712

Idag satte mamma och jag oss i miatan och körde
hem. Ganska direkt där efter blev det hantverksmässa i Billnäs bruk.

Blev en hel del pärlor inhandlade och direkt när jag kom hem lagade
jag ihop ett howlitarmband som jag redan är storm förtjust i!
Om inte mässan skulle ha tagit flera timmar så skulle jag ha
hållit Felicia sällskap i Hangö vid det här laget, men så blev det inte.

Istället har jag varit och handlar, dragit på mig en trevlig huvudvärk och
gått och lovat att jag ska ställa mig vid spisen och laga mat idag...

Karisnatten är idag också, förra året var det helt roligt,
men har inga planer för iår och fiilisen är inte riktigt på topp.
Så får se hur kvällen slutar... kanske på terassen med något kallt?

- Amanda -



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback