230112

Mesta dels av fysiken genom läst, fixat ihop famljens alla g-mail-kalendrar
och en skön länk med Lillen. Skavsår på andra foten fick man nu också, skönt.

Börjar bli orolig för natten, angående mitt öra, kommer troligen vara riktigt jobbigt att sova.
Om redan att ta av hupparin tar förbannat sjukt..

Tumblr_lphn67yuwz1qmohofo1_500_large

Imorgon tänker jag söka min kamera, eller jaa... om jag hinner.
Det är nämligen sista dagen att läsa till fysiken, och det kan vara lite svårt att få godkänt
om jag inte tar vara på tiden och läser.

- Amanda -


Sv: Haha, aijaa! :D Han sa jo att de e ganska svårt att få en "normal" bild på han eftersom han aldrig kan ha en normal miin :)

2012-01-23 | 20:30:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback