210112

Dagens program har varit ett stan besök med nu mera min 14 årige bror, kommer ihåg hur
stor man själv tyckte man var då, det var ju faktiskt tre år sedan. Skulle köpa en mössa (behövs
verkligen i dethär vintervädret) men nehei, lilla rått hålet man bor i har inte någon mössa som jag vill ha. 

Kollade några avsnitt CSI:NY med honom också, konstaterade båda att det inte är någon bra serie
överhuvudtaget! Så övergick till at läsa the vampire diaries slut, så nu börjar jag på den tredje boken.
Senare blir det ekenäs ett varv, Pontus valde att vi skulle äta den traditionella födelsedagsmiddagen
på kina restaurangen. Dessutom borde jag läsa fysik också, 4 dagar att läsa tills det är prov, great!

Tumblr_ld6dtnedkl1qbgao5o1_r1_500_large

- Amanda -



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback