Vändagen 2012

Blev en riktigt trevlig kväll, om man bort ser från matematikläxan och den ogjorda fysiken.
Mamma hade lagat jätte god tacolasagne och att träffa kusiner och mommo och mofi är ju alltid kul.
Min bror klädde sig däremot i fin kavaj, fixade till och for på vändagsbal. Lite avonsjuk var jag ju nog
för visst var det roligt. Och lite stolt också, han såg faktiskt riktigt stilig ut!

Dessutom kom jag på att jag börjar 10 imorgon! It made my day helt klart!
Skulle anners ha haft full dag.. mindre kul. 

Är små nervös över imorgon... klockan 18 drar jag på smilet
och blir överdrivet social (om jag nu lyckas...) Wish me luck!
Efter det blir det hård träning i gymmet.

Tumblr_lnsozvdn3y1qmohofo1_500_large

- Amanda -



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback