Part one

janina
1. Vad tycker ni om er klass? (haha)
A: Jag tycker vi har en ritkigt kiva klass, alla kommer bra överrens och har roligt tillsammans. :)
J: Är mycket nöjd med vår klass, samarbete ha fungera fint vi festena vi har ordnat och roligt har vi haft! :D
2. Vad vill ni bli som stora?
A: Helst av allt skulle jag vilja bli läkare, men det är en hel massa att läsa till det och det vet jag varken om jag orkar eller om jag klarar ämnena. Och andra alternativ har jag inte kommit på, så har ett litet dilemma..
J: Egentligen har jag ingen aning.. Det var därför jag valde gymnasie, för att få tänketid. Det har varierat en massa men nu står lärare på tapeten.
3. Berätta om ert favoritminne?
A: Favoritminne, har så många favorit minnen, många med kompisarna och sedan alla resor både stora och små med familjen. De är nog de som jag tänker mest på när jag hör minnen. Och olika händelser med vännerna såklart, t.ex. överrasknings festerna mina härliga vänner haft för mig ♥
J: Som Amanda har jag också en massa favoritminnen, men Thailnadresan för ett par år sedan och olika saker man har gjort med kompisar och Robin är kära. Speciellt minnen från somrarna då vi har varit i Pettu (Amandas stuga) eller då vi var i Alles stuga förra sommaren. Alla fester finns också med på listan och minnen från lågstadiet eller stugan ligger mig också nära.


Jessi & -elina&leila-
1. Varför började ni blogga och när?
A: Jag har testat föra dagbok, men det blev aldrig något av det, så testade blogg även om det inte är lika personligt och så, men det var både roligare och så kom man ihåg att göra det. Har bloggat här i snart 2 år men har säkert allt som allt bloggat i 3 år... :)
J: Först hade jag en egen liten tappblogg som innehöll en massa smailin av alla slag, och bloggade mest för att det var roligt och alla gjorde det. Nu bloggar jag för min egen skull, det är roligt att bläddra tillbaka till gamla inlägg. Fast att jag har varit en lat bloggare en lång tid.. hehe.
2. Favoritplagg?
A: Svarta jens går till allt, medans mjukisbyxor är såå sköna... så de är nog mina favoritplagg :)
J: Nu är det men lila H&M huppari med "foder" innuti. Mysig och skön!
3. Favoritoutfit?
A: Justnu är det mina "läder"byxor tillsammans med någon fintopp eller tröja och klakkar eller conversena till.
J: Vet faktiskt inte, typ farkkuleggins med min bruna långa cardigan från Cubus?
4. Favoritlåt just nu?
A: Flo Rida - Wild One
J: Plug in stereo - Oh darling eller Fall Out Boy - Dance, Dance
5. Vad sulle ni göra om ni en dag vaknade upp utan hår på huvu?
A: troligen ligga hemma och gråta flera dagar...
J: Först skulle min reaktion säkert var som Amandas, men sen skulle jag ta det med humor och skratta åt det och fösöka se positiva sidorna i det :D
6. Vad har ni mest av allt?
A: gissar att det ska stå hatar? :) Svek ör nog något av det värsta, och sedan människo och djur plågeri!
J: Ifall det ska stå hatar: Hmm.. besvikelser och strider är värst.
7. Bästavän/vänner?
A: Som bästa vän står nog Janni helt klart ♥ Hon vet vad jag menar före jag säger det, hon kan mig utan till... ibland är det nästan lite skrämmande och störande. Du ska veta Janni, att jag älskar dig!
J: Amanda och Felicia står mig absolut närmast, jag behöver inte säga annat, ni vet det att jag älskar er från bottnet av mitt hjärta! ♥
8. Bloggar ni läser varje dag?
A: Emmas, Felicias, Sofias, Zaras, Alles, Emmas, Kenzas och sedan säkert någon annans som jag inte nu kommer ihåg :)
J: För att vara ärlig så läser jag inte bloggar varje dag, har faktiskt börjat vara mer sällan på datorn men bloggar jag läser regelbundet är Felicias, Emmas och många andra, beror vadjag känner för.


Isabella
Favoritminne av gymnasietiden?
A: Enkelt, gymnasiefesterna!
J: Samma! Haha, vår tackfest är min favorit!
Hur tycker ni att ni har förändras från högstadietiderna? :D
A: Hmm, svårt att granska sig själv, andra märker säkert mycket bättre hur man förändrats :) Men tycker själv att jag tar mer ansvar... och... ja inte vet jag :D 
J: Jaa-a, int vet jag om jag har ändras så drastiskt? Lika barnslig och unresponsable fortfarnde :P


Felicia
1. Tror ni man kan hitta 'the one' ?
A: Jovisst tror jag att det finns någon som man vill leva livet ut med, men tror inte att det finns endast en 'the one' för alla. Och att hitta någon man tror är 'the one' är ju en helt annan sak.. :)
J: Jag tror inte på att ödet har valt en the one åt dig om det är det du menar :)
2. Mål i livet ?
A: Ha en helt hektiskt studieliv, arbeta med något jag gillar, hitta någon jag verkligen tycker om och så vill jag ha en familj nångång också tror jag. Som alla andra vill jag leva frisk och lycklig!
J: To be happy.
3. Åsikter om otrohet/gå bakom ryggen ? 
A: Förstår inte varför man skulle göra vilja skada någon annan på det sättet. Om du har hittat någon annan att vara med så älskar du inte den första personen som Depp har sagt. Och för den som blir utsatt för otrohet så måste det ju vara hemskt, ta dig isåfall från den situationen, det är inte värt det.
J: Det är ju en sak att säga det nu utan att själv befinna sig i en sådan situation. Men jag tror att det alltid finns en orsak till otrohet. Allt står inte rätt till om man beslutar sig för att vara otrogen.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback