Melodifestivalen



1. Charlotte

Förlåt, men vad gör hon med igen ?!
Okej, inte var hon ju dålig, man märkte att hon faktiskt hade lagt ner mycket tid på på dans oså
och låter var ju helt okej, men bara för att det här Pirelli så orkar jag inte med henne

2. Opa
Varför sjunger man på svenska i en sådanhär tävling..... har suttit och svurit många gånger över att
artister väljer att sjunga på svenska...... såklart det kan var bra låtar men snälla. Och i dethär
fallet tycker jag att det inte var något bra alls.... en annorlunda låt inte nåt mer.

3. Dynazty
Tyckte deras version av Annas låt var bra förra året, men deras bidrag nu var inte dåligt,
men inte super, helt ok. De är duktiga, och han som sjunger kan ju sjunga!

4. Lotta & Christer
Guuuud..... tror inte jag behöv säga nåt mer......

5. Hanna
Bra uppträdande, inte lika bra sång men helt klart en av de bättre idag.

6. Alex - kvällens bästa
L O V E, skiter i att han sjöng på svenska, sången har ingen chans i stora tävlingen
men han, låten och uppträdande var ju bäst! Härligt säger jag!

7. Lisa
Hon var på popkalaset i sommar och hon är bra.
Hon sjunger med hjärtat, inte riktigt min favorit 'stil' på sång men hon kör sitt eget race.
Hennes bidrag idag var däremot inget att säga wow om ...

8. Danny
För det första älskar jag hans namn! Och för det andra så väntade jag mig ett bra bidrag av honom.
Och det gjorde jag nog väl rätt i, inte var det lika bra som förra året, det verkade som om all 'power' inte nådde ut.. men anners var det också en av de bästa uppträdandena ikväll!

- Amanda -


aha, min granne är finlandssvensk och har precis flyttat från finland till sverige :)

2012-02-25 | 22:02:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback