030212

Såå, nu har jag tagit mig tiden att sätta mig ner vid datorn och skriva ett inlägg.
Började 10 idag och har varit en ganska chill dag. Presentationer av de nya kurserna osv.
Efter skoldan for jag tillsammans med Felicia till tågstationen, där tåget till H:fors förståss var försenat,
men det gjorde nte så mycket för då hann vi äta lite mellanmål.

Gick inte i såå många butiker i H:fors men pengar for det ändå.
Spenderade 60€ på ett par byxor... och sedan kom det en del andra saker. Mäckins happy meal
satte helt bra efter att man gått i alla butiker. Och gissa om vi var glada med Felicia när vi märkte
att tåget och stan var full med milipojkar! ;) Har haft en bra dag, hoppas ni också har haft det!



- Amanda -





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback