020212

Började dagen med att skriva kemiprov, gick ju inte så bra. Efter det fick jag ut finska provet,
och jag hade 2 poäng över det man skulle ha för att var godkänd, kan man ju kalla tur?
Spenderade sedan lite på en timme med att först köpa böcker till den nya perioden
som börjar imorgon och sedan satt jag hos mommo en timme.  Bänd övning blev det
sedan, tog närmare 2 timmar. När man kom hem har jag bara chilla,
varit ill säpö och plastat böcker.

Imorgon börjar jag 10 och far sedan med treans tåg till Hesa för lite shopping.
Nu tänker jag fylla på med lite random bilder från den gångna veckan! :)
PS. de som har obehag för blod och sådant, kolla inte på sista bilden.



- Amanda -



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback