201212

Har spenderat dagen först i skolan, fick sluta nästan en timme tidigare.
När jag kom hem blev det en film, sedan började jag gå igenom pappas cd låda.
En massa riktigt bra cd'n! Hittade 3 (!) riktigt gamla Mariah Carey skivor som jag inte
ens visst att vi hade, och en massa andra överraskningar stötte jag på.

Julfestoutfiten för imorgon är klar, hade övningar idag till julfesten,
jag känner mig inte helt bekväm med det vi ska göra. Jag gillar att ha allt klart,
planerat och ordentlig disiplin när jag ska uppträda med nåt, då kan jag njuta av
uppträdandet och kanske till och med vara nöjd med det. Men så är inte fallet imorgon.

Tumblr_mdc2ljc0kw1rkl5qso1_500_large

- Amanda -



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback