Bloggnings comeback

Kollade igenom gamla inlägg på bloggen, och jag tror att jag har
funnit ny motivation till att blogga. Det har blivit allt för få inlägg för den här
sommaren, och nästan två veckor sedan jag bloggade senast, så vi skall
försöka göra en förbättring i det.
 
Livet lever på fortfarande efter att skolan har börjat. En del intressanta kurser denhär
perioden, så tror jag hittar ganska långt drivkraft till arbete.
 
Nu när skolan har börjat igen märker man att det nog finns ett tomrum där handbollen
fanns, finns så mycket tid över till så mycket annat, ovant. Trots detta måste
jag säga att det nog är skönt och att jag gjorde det rätta beslutet då jag bestämde
att sluta hobbyn som har varat över halva mitt liv.
Är lite rädd över att jag kommer att bli för lat för att motionera, så har i planerna att eventuellt
köpa kort till gymmet, fast dyrt blir det ju isf. Åtminstone skall mamma anmäla henne
och mig till en arbis "rumpa mage" grupp, så det är vell en början.
 
Nu när jag redan är i farten med ett långt inlägg kan jag vell ännu tillägga att vi färgade
mitt hår till kastanjebrun aktigt på veckoslutet.
 


//Janni



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback