010812


Igår spenderade jag kvällen på en bänk framför Raseborgs scenen.
Jag konstaterade att det var 6 eller 7 år sedan jag senast var på 
Raseborgssommarteater, usch vad jag har varit slö, men tiden har väl
bara inte räckt till. Teaterbåten var det som spelade iår och det var jäkligt
bra! Allt från skådespeleri & musik till klädsel och kulisser. Det jobbigaste var att
sitta i publiken, även om jag inte har varit med på sommarteatern så var det ändå
jobbigt!

Det är två  föreställningar kvar, se till att fara och se på dem!

Idag kanske det blir stranden ett varv, ska också via Maria ett varv,
och mot kvällen far jag till Janni och därifrån vidare till Eddos avskedsfest.
Han åker ett helt år till Florida!

- Amanda -



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback