Godmorgon världen

Pappa väckte mej nyss, de är påväg till stugan och jag blir hemma som sällskap åt katter.
Janni kommer hit underdagen, så före det ska jag plocka undan lite och kolla klart Frendit avsnittena. Och förståss har Alle flugit iväg till Mallorca en vecka, så får inte säsong 6 förrän hon kommer hem.

Mina ryggmuskler är sjuka.. troligen för att spinningen inte är bra för min rygg, så det blir en länk ida nångång.

Klickade hem en ganska ordentlig beställning från H&M igårnatt. Här är bara några av flera plagg. Det brukar dock visa sig att hälften av det jag beställer skickar jag tillbaka för att det inte passar, men so what.


- Amanda -


Yeees (-; bästa jeansen just nu, helt klart!

2011-09-04 | 10:21:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback