Spinning

Ganska lugn skoldag, hade en håltimme då vi gav bort två underbara kattungar till min moster, tack och lov för det för det skulle ha varit jobbit att ge dem till någon okänd. Senare for jag till moster och därifrån till sportten på spinning med Sofia. Konstigt att de dagar man inte alls vill dit går det nästan ändå bäst att cykla. Benena värker redan fast vi tänjde.

Mitt första H&M paket kom idag, och där fanns 2 likadana skjortor, 3 tröjor och den röda blusen(som är ljusare i verkligheten)och underkläder.

Läxorna är ogjorda och hungrig är jag också efter att inte ätit ordentligt idag.
Flera olika saker ska prickas in i kalenderna bla. gulnäbben (positivt/negativt?) och på höstlovetfrån blir det kryssning med Janni!

- Amanda -



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback