min helg i 12 meningar

Dåligt dethär med bloggningen den här helgen. Ska snabbt berätta lite vad jag gjort.

fredagen var det fest i Pojo, var redan 12 hemma efter vissa omständigheter, men riktigt roigt var det ändå. Såg fera personer man inte sett på länge!

Lördagen
spenderades på pärlmässa i Kyrkslätt med mamma & Issi, köpte en hel massa material så nu är det att börja laga smycken igen. Har en ny "stil" jag börjat göra, rustig/vintage, gillar det nåågot! Mot kvällen for vi på kräftskiva till Ingå, kom hem sent.


Idag har jag varit hemma, lagat en hel del smycken och så var vi till moster och åt lite gott. Nu sitter jag med migrän som kom på ca. 2 minuter, vadå för jävligt?! Sitter och bloggar medans det känns som om ögat ska ploppa ut och har illamående. Har inte hunnit sova tillräckligt på flera veckor, så inte så konstigt att jag har migrän.

Imorgon börjar jag 10 och före det ska jag med mamma in via Diana för att byta ut lite smycken. Lite höstfärger måste det läggas dit. Sedan ska jag satsa på att läsa finska ord som är 1000 stycken och jag kan 10.


- Amanda -



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback