Biologi

Har läst biologi hela dagen. Kommer ändå inte ihåg något. Var på länk där mitt på dan men den blev ganska kort, koncentrationen gick över till biologin och jag började bara oroa mig för att jag inte kunde nåt, så det blev att fara hem och läsa istället. Men har ju ännu åtminståne tre timmar kvar att läsa. Har prov då imorgon och sen en ledig timme och efter det är det kemiutgivning. I övrigt kommer kanske morgondagen spenderas på spinning och hos Alle, beroende på hur jag orkar och känner att jag hinner.


Blev inget annat än en telefon bild denhär gången... Kissen tyckte det räckte med läsandet.



- Amanda -


Har precis samma känsla. Ingenting fastnar i huvu.. Men på någå vis ska vi nog fixa de! :)

2011-09-29 | 20:39:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback