300911

Tänkte redan när kemilärarna sade att det fanns flera underkända, och jag var tvärsäker på att en av dem var jag. Men när han delade ut provet så stod det 7 ½ så blev jag något chockad. Nu hoppas jag bara biologi provet också gick bra. Nu är ett orka läsa långmatematik och finska ännu, de svårare ämnena, engelskan tänker jag dra på munk.

Var på en länk ganska direkt efter att jag kom hem och konstaterade att det skulle vara helt skönt. Men varmt var det och solen lös i ögona åt en, så mulet väder är nog ändå trevligare att länkka i...Trött är jag också, borde sova, men inte hinner man det med provläsande, fammo som kommer på besök ikväll och 2 söta skötkatter man ska sköta om.

Tumblr_lo8p0y1uj21qmohofo1_500_large
- Amanda -


Grattis :)

2011-10-01 | 01:39:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback