260911

Har haft en skoldag på 4 timmar idag, började 10 och slutade 14 idag, not bad!
Skrev modersmålsprov och känner på mig att det inte direkt gick så bra.

När jag kom hem och lade mig på soffan eftersom jag kände att jag äntigen har tid att bara "vara". Och den senaste timme har jag läst kemikemikemi.. det i börjar är helt simpelt, men sedan dyker den upp avsnitt som man inte ens kommer ihåg att man gått igenom.. najs.

Nu ska jag läsa lite till kemi, och försöka få reda på vad vi faktiskt ska läsa och sedan ska jag ta itu med biologin. Borde belöna mig själv med något riktigt fint idag, eller sen drar jag bara till moster och äter lite äppelpaj.. ?

25 (?) dagar kvar till kryssningen, hoppeligen kommer det någo andra roliga händelser före det också..

- Amanda -


Ekenäs Gymnasie konvent på fredag ;) ?

2011-09-26 | 20:17:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback