-

Är rädd attjag kommer somna i skolan. Så trött är jag, huvudvärken gnager bak i huvudet och jag skulle bara behöva och vilja sova längre.

Däremot stigeg jag ändå upp, har duschat och nu ska jag äta och sååådant kul.
Blir lång dag idag igen, börjar med biologi och sedan en håltimme som jag kommer ägna mig åt uppsatsskrivande. Och sedan modda, engelska och dubbeltimme finska. De sista timmarna på fredagen är värst, det enda man gör är att se på klockan.

Tumblr_lqq60ydrec1qkscwbo1_500_large

Nåhej, hade bar alite överlopps tid som jag inte orkade göra något vettigt med, så jag tänker att jag bloggar. Men om jag inte vill bli sen nu så måste jag sluta.

- Amanda -


vilka fina bilder du tar i din blogg.

2011-09-02 | 14:29:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback