Todays workout

Konstigt lame skoldag idag, och bättre blev det inte när jag blev påmind oma tt jag skulle på stage idag. Så 16 tiden var jag vid VNF och skulle på dans övning. Jag hatar att dansa, påriktigt. Första timmen gick helt bra, ända tills hon sade att vi skulle hitta på egna steg, och efter det ville jag bara därifrån. Det enda possitiva med det är att vi verkar vara ett helt kiva gäng och man fick dagens workout. Imorgon är det musik med Ville som gäller, men dit kommer dans läraren också, hoppas hon låter oss hålla på med musiken istället för dans. Om allt kommer gå ut på dans finns det stor chans att jag hoppar ur, ifall detgår. Och söndagen är det teater, vilket också är mycket roligare än dans.

Nu tänker jag kolla Greys Anatomy och senare blir det idol.
Men sent kan det inte blir eftersom jag ska vara i lärkkulla klockan 10 imorgon.

Tumblr_lryinkr9sf1qzyd2oo1_500_large

- Amanda -



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback