Russia

Vad skulle vi människor göra utan internet?
Bloggade tidigare idag om att jag tänker hoppa av ryska
lektionerna, men tänker mig endo lära mig språket.
Så hurdå kan man tänka sig.

JO:
Funderade på ideén att börja studera språket på egen hand
mha. lärobäcker och ljud CD:n, och gissa vad?
Har hittat perfekta bokserien, som fått bra feedback
på netet som skulle passa mig. Enda nackdelen är
att det kommer att bli enormt dyrt.

Hade tänkt på att göra ett inköp på en textbok, arbetsbok, ljud CD
till kapitlerna samt facit till uppgifterna (som säljes skillt? -.-).
Tillsammans blir detta ca. 80€, vilket inte inkluderar
de högst troliga höga postkostnadera.

281963_172353599497171_100001675977296_415944_721577_n_large

Annars har jag fundert på att köpa en Ipad.
Åsikter? Fast tänker isåfall vänta tills den nya kommer ut,
så sjunker priset på 2:an. Enligt vad folk tror blir detta i början
på nästa år.

Ps. Sori för det alltför långa inlägget

//Janni



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback