Vintertid

Nu är det vintertid. Har ställt klockan och får en timme till att sova. Det är 56 dagar kvar till jul, eller något liknande iallafall.. onödig fakta.
Har spenderat dagen hos moster, hon hade bakat en hel massa av någon konstig orsak, så det blev LCHF mat, och underligt nog smakade det faktiskt gott. Så har jag kollat GA igen.. så att jag har det färdgt kollat tills imorgon och kan koncentrera mig på allt skolarbete jag halvt har ignorerat. Mindre smart av mg, men så har det bara blivit.

Ska dessutom och hjälpa moster på ett stort barnloppis som ordnas i stan.
Hon är på något sätt med i föreningen som håller i trådarna för det, så far och hjälp några timmar.

Afb82479f7ce2fecd2fff42f661283f11313726585_full_large

- Amanda -



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback