241111


Samhällsläran är skriven och blir troligen godkänd om jag inte total missade någon uppgift. Sen var det geografi utgivning och med 6+ i provet så är jag nöjd. Geografi intresserar mig inte det minsta och jag har aldrig varit riktigt bra på det heller. Och om jag vill kan jag ju skriva om det.

Ska den kommande timmen sitta och googla saker om fysik och försöka komma på bra svar till instuderingsfrågorna. Alltså är det fysikprov som gäller imorgon. Vilket betyder att jag har bara 2 prov kvar. Fysik och matematik. Båda blir det en hel del jobb med men jag siktar på godkänt och sedan kan jag skriva om ifall jag vill.


Kvaliten på dom här webbcam bilderna är inte den bästa,
men kamera batteriena är slut och orkar inte ladda dem.


- Amanda -



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback