181111

Efter allt för lite sömn ska jag tillbaka till verkligheten. En ordentlig skoldag, provveckan är redan om 4 dagar och jag känner mig ganska orolig, försiktigt sagt.

Funderar på att fara på den nyaste filmen av twilight dag. 
Men då mssar jag igen några timmar jag borde sitta och läsa kemi på, och det måste göras idag för imorgon är jag i hesa troligen hela dagen, och söndagen är lite väl sent att börja läsa igenom heeela boken.

Ska ta och äta morgonmål och köra iväg till skolan, så att jag kommer itid, fast jag starkt övervägde igår att stänga av telefonen med alarmet och sova tills mamma märkte att jag inte stigit upp..

What-a-time-a24676809_large

- Amanda -



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback