111111

Blev ingen bloggning igår, men vad hände igår ens... skola, band, sjuk och så for de två sista kattungarna till ett nytt hem. 

Fick feber igår, förtsåss, jag som inte anners är sjuk nästan aldrig så blir det såklart just då när det händer något. Men har pratat med mamma och vi kom överrens om att jag stannar hemma idag och sen ser vi hur jag mår, och om jag inte har feber så kan jag ändå fara till tackfesten. Så hoppas hoppas.

Ska spendera dagen under täcket med datorn som spelar upp X avsnitt GG och så kanske jag gör något smycke vem vet.

Tumblr_ltr9rrzxyc1qb4hv5o1_500_largeTeen-choice-awards-gossip-girl_large
Color-fashion-party-photography-style-favim.com-60157_large_large

- Amanda -


Hej Amanda, ja det är grymt fina smycken!! Hmm... Kanske 30-40 euro per gång... Är inte säker, för att min mamma betalar omkring 150 euro för att jag och min syster går 5 gånger på två veckor! Men det var någon lite rabatt på det också eftersom jag är med i TV:n just nu, så jag är faktiskt inte alls säker på vad det egentliga priset är! :) Har du funderat att gå?! Kramar / http://mollyrosenstroms.blogg.se/?tmp=11110644

2011-11-11 | 11:07:12

Skall du sjunga solo mycket? Då lönar det sig definitivt!! När är den konserten och var? :) Måste ju komma och checka lite om jag inte har någonting viktigt då, kramar

2011-11-11 | 11:51:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback