061111 - svenska dagen

Åhå, har igen blivit en dag utan bloggning, så slänger återigen in ett inlägg i farten och sent. Janni blev övernatt igår och som alltid var i uppe till närmare 4, så lite trött har jag ju nog varit idag. Men de nybakta semlorna på morgonen gjorde en lite piggare och svenska dagen middagen på dagen var inte heller så illa. Eleverna sjöng "what are words" och det var faktiskt bra, jag tycker inte nån annan än Medina själv ska sjunga den, men eleverna gjorde det verklgen bra! 

Resten av dagen har jag försökt få någo bra foton på kattungarna, som Viivi kommer och kolla på imorgon kväll, men det är inte så lätt när de vägrar sitta stilla. Nu ligger dock en i min famn men kameran är någon annanstans. 

Imorgon är det troligen skola från 8-13 och sedan shopping med mamma, Iso Omena & Sello, måste köpa mig ett par nya jeans och så borde jag hitta ett par vinter skor. Kanske en rock om det finns någon som jag skulle gilla.

Imgp0036_164099851_large

- Amanda -



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback