Resefeber

Skoldagen har gått bra. Fick veta resultaten i engelska-, tyskalandsomfattande prove. 9 & 8. Nöjd.
Skrev också engelskaprov idag och det gick bra! Annat är det med modersmålsprovet jag ska skriva imorgon. Hehe, har inte alls orka läsa. Istället träffade jag Janni efter skolan, sista fuckn' gången ja träffar henne ensam på 2 veckor nu....  jobbigt. Blev en chokladglass på ABC också.

Har hjälpt både min bror och syster att plocka kläder till resan. Och lagat mat har jag också, jag är duktig. Har ju egentligen hunnit med en hel massa idag! Ska kolla igenom mina kläder ännu en gång. Packa lite till och sätta på något tvättmaskin hit och dit. Fammo kommer imorgon, husvakt är nödvändigt.

Tumblr_ll3ca9cwri1qch9dho1_500_large
31 timmar

- Amanda -



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback