Have to get a life. Now.

Konstaterade att jag måste skaffa mig ett liv.
Har också konsaterat att jag hatar när folk gransar en
från topp till tå i tron om att de ligger ovanför en.
"Nolla. Teini. Tapp. Tönt. Idiot. Skitunge."
I can see it in your faces bitches.



Men somsagt måste jag skaffa mig ett liv,
sitter och kollar onödiginformation.se ..

↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓

• "100 personer dör årligen till följd av att ha satt kulspetspennor i halsen. "
• "Antalet människor som dödas av åsnor varje år är fler än det antal        
människor som dör i flygkrascher."
• "Mer än 2500 vänsterhänta personer dör årligen av att använda produkter anpassade för högerhänta."
• "Stalin älskade Tarzanfilmer."
• "Marilyn Manson gick på religon skola tills han blev relegerad för att han lyssnade på rockmusik"
• "En amerikan äter i genomsnitt 28 grisar i sitt liv"
• "En lag i kanada säger att man inte får fiska när man rider på en älg."
• "I Kalifornien får inga fordon köra snabbare än 60km/h utan förare"
• "En isbjörns skinn är svart."

källa: onodiginformation.se



Hej! Vad tycker du om färgen på nagellacket jag precis målade? :) http://amyah.blogg.se/2011/may/orange-nails-again.html#comment

2011-05-18 | 19:09:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback