YOu have no chance

Fick ut matematikprovet idag, en fuckin 9. EN NIA. Hade 3 slarvfel och ett ordentligt fel, hade glömt en uppgift och om jag skulle gjort allt ordentligt så skulle jag fått 10-. Gissa om jag blev sur, lite bättre humör blev man ju på när läraren sa lite possitivt om ens vitsord i övrigt. När jag kom hem lagade jag en stor fet kopp kakao och åt en portionglass - jep jag tröstäter. Men ett paket vindruvor fick jag också ner i magen. I övrigt har jag halv"sovit" i 2-3 timmar och spelade just COD. Ska nu börja fixa på häslokunskapsvideon tillsammans med pappa, som berättade att så som jag vill ha det går inte alls. Kiva.

Kommer ha jätte stressigt den hä veckan, prov, deadlines och annat program. Imorgon kommer Emma & Emma till mig. Och så måste jag läsa samhällslära - ett ämne jag tycker är sjukt tråkigt. Borde skriva religionsarbetet också, har inte börjat på det heller. Finskan fixar Emma och jag på tordagen. Intressant, nej.


Gammalbild, men så söt ändå.

- Amanda -


ooh , nomnom !

2011-03-29 | 21:27:08

Alltså en 9 är ju skitbra tänk lite på andra som har de svårt o it får kanske mer än 6 i sina prov o så är du sur över en 9 !!

2011-03-30 | 18:00:34

Postat av:

Alltså en 9 är ju skitbra tänk lite på andra som har de svårt o it får kanske mer än 6 i sina prov o så är du sur över en 9 !!



<- Men hon har väll inga svårigheter så kanske hon satsar lite mer och blir sur av ett sämre vitsord..

2011-03-31 | 22:00:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback