Talking to the moon

Ingen ork finns kvar. Inte ens ork till att sitta och låtsas gå igenom geografin. Jag skulle gärna få ett bra vitsord, jag skulle vilja orka läsa, men orken finns inte där. Det enda jag orkar är att gnälla om vad jag borde göra och att det är dumt att inte göra det. Jag bryr mig inte det minsta om stenar, berg, glaciärer eller nåt liknande. Kartografin är enkel. Har aldrig varit heissan på Finland städer och så och det är jag inte ännu heller. Jag vet var Hangö, Åbo och Hesa ligger, inga flera. Känns bra, det kommer säkert en uppgift värd maaaassa poäng om detta och jag får 0 poäng. Naas. Det blir tre lektioner musik imorgon, modersmål, finska och geografi(prov). Efter 14oo har vi i 9a en håltimme, blir kanske Darins då eller något liknande, beror på.

På helgen ska jag till Emilia som fyller 16 år och sedan på söndagen har jag själv släktkalas, man fyller ju 16 nästa veckas onsdag!

Zopf_large
någon som vet hur man flätar en sådan här fläta?

- Amanda -


Tjena!!

Här e lite tips på hur du gör din fiskfläta!



http://modellsalongen.blogspot.com/2010/09/hur-man-gor-en-fiskflata.html



http://www.youtube.com/watch?v=smJvLUl89ko



Du delar upp håret i 2 delar. Sen tar du en liten slinga från den yttersta sidan från låt säga, högra delen och lägger till den till den innersta sidan på den vänstra delen. Sen tar du en slinga från den yttersta sidan på den vänstra delen och lägger till den innersta sidan på den högra delen. Och så gör man så hela tiden :)

2011-03-18 | 19:37:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback