Gymnasiet

Då var det klart. Nu har jag (och massa andra) sökt in till gymnasiet.
Hoppas det var rätt val och att jag orkar ansträna mig ordentligt. Det sägs ju att åren i gymnasiet inte är bort kastade iallafall, så det hoppas jag. 

Inget program idag, ska väl läsa på mina repliker och göra något armband.

Jovisst ni som gillar att vara skadeglada ska få er ett litet leende nu. Påvägen hem från skolan, det har smultit massa snö så det var lite (inte allt för stora) vatten pottar på järnvägsbron och så körde en bil förbi och massa vatten strittade upp på mig. Mina ena hörlur blev genomdränkt och mina byxor, rock och väska lika så, gissa om jag svor.


Granne & Peppe

- Amanda -


sv: vadå hur man söker? :) först söker du och sen får man ändra sig precis innan sommaren. och man kan ju hoppa av efter en vecka och byta linje ;)

2011-03-03 | 14:52:29

Joo de undra ja mee, diit va ju fullt me någo 15-16 åriga studerande me sina mammor mee ;o ?

2011-03-03 | 15:18:29

Vi är faktist 4 tejjer som bloggar på den bloggen :)

2011-03-03 | 17:25:32

Sv; ja det behövs verkligen!

2011-03-03 | 20:49:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback