Fönstertvättning

Halvt migrän, men dumt huvud får kroppen lida som pappa brukar säga. Om man sitter uppe för länge så är det ens eget fel ju. Har hunnit tvätta fönster tillsammans med mamma. Nu är det bara frågan vilken färg vi vill ha i köket.

Nu ska jag äta, spela COD medan min bror är gone och sedan måste jag sätta mig in i verkligeheten igen. Hälsokunskapen ska fixas (kommer inte hinna klart med den), matematiken måste det läsas på - ska väl till Emma imorgon och försöka lära henne det, om jag själv har allt på det klara. Inte kul att lära kompisen fel. Sen borde jag också skriva lite finska, vilket jag också tror vi ska göra med Emma imorgon. Hmm.. Åsa vill att vi ska börja ha någo material klart.

Bjuder på ett par super söta bilder. haha ;)





- Amanda -


Svar: Hehe okej :) Händer det något kul i veckan då? :)



Kramar, Sannalitens.blogg.se

2011-03-20 | 14:40:51

okej :) haft en bra helg?

2011-03-20 | 16:25:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback