easy come, easy go

Veckosutet var helt okej, har suttit på "lektioner", viket var lite tråkigare. Men tenalaborna gick ju att jobba tillsammans med, anners var ju också karisbona där. Vi gick igenom hur man bygger upp program osv. Har sovit allt för lite, satt istllet i pojkarnas rum och kollade tv. Dumt val. Min skolväska som jag hade packat i, har gått sönder, ena dragkedjan. Går troligen inte att fixa.. ;s Fred Perry borde ju vara kvalite. Så måste hitta alla mina skolsaker ännu och så ska jag säöka upp en väska jag kan ha imorgon. 

Mamma och pappa hade skaffat en Dolce Gusto hem, måste nog säga att den kommer vara i användning mycket! Både cappochino och kakaon är goda, måste väl smaka på alla sorter. Glass kalas blev det också, hade 5liter glass i frysen. Gott!

Janni däremot är förskräckligt lat, har totalt tappat nerverna på henne när hon bara säger massa saker och gör ingeting.





- Amanda -


Min Fred Perry väska sa upp sig efter endast två veckor; bandet brakade. (yyy)

2011-03-27 | 22:00:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback