Da napakoru

Skrev ju på bloggen att jag ska ta napakoru,
och jag tog den på fredagen.
Så har haft den i fem dagar nu.

Det var någon Alexandra som undrare ifall jag kunde
publicera en bild. Förs hade jag bestämt mig att inte lägga
upp bilder på den före den har blivit bra, men ÄH!
Ja bjuder på de x)


Detta är från första kvällen.




Detta är från idag. Som ni ser är det övre hålet
lite rött och lite torrt, men det borde gå över fort :)

Det är ju helt från person till person om det tar ont eller inte.
Men jag tycker det tog i stunden nog ganska så ont x)
Fast det är nog värt det!
Det hela tog ju högst 1 minut och sen hade jag
vips ett smycke i napan! :D




fint :D

2011-03-30 | 08:56:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback