Are you sure ?

Måste bara få skriva av mig lite.
Var till veterinären med Molly, nu har hon rakad mage och ändå vet vi inte om hon har ungar eller inte. Veterinären visste inte heller. Och Molly är dessutom ingen katt hon är mera som en hund. För det andra så har vi matematikprov imorgon. Jag är bra på matematik, jag kan matematik. Ändå lyckas jag alltid screwa up proven. Alltid. Jag borde inte läsa matematik efter klockan 21 mer, för då stänger min hjärna av. Men om tiden inte räcker till och jag ändå sitter till klockan 23 och räknar, och det slutar med att jag inte fattar något. Vad gör jag då? Det är situationen just nu. Jag som skulle kunna få hur bra som helst i provet och hoppas på ett bra vitsord kommer end up med en 6/7 istället. Skulle lika gärna kunna vara sjuk imorgon. Orkar inte fara till skolan, må illa över proet hela dagen och sedan skriva helt fel och leva med att jag fucked it up.

Nu ska jag sova. Sedan stiger jag upp imrogon och gör exakt vad jag skrev nyss. Jag säger inte att jag gillar det men det är som det är. En massa olika saker, första matematik provet på hela terminen - massa teori. Naas födelsedag.

- Amanda -



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback