120311

Hoppas ni hänger med för nu kommer en snabb sammanfattning av min dag.

Förmiddagen spenderade jag en stund i hallen och kollade på min systers match, varubodencup och sedan for vi till stan med mamma, café och sedan skulle jag iväg till pojo. Janni har alla bilder från premiären som inte gick riktigt som det var tänkt meeen.. så jag har inga bilder att bjuda på därifrån men vad jag såg så fanns det några heta bilder i något tidigare inlägg. :) Efter det blev det butiken (vad folk kolat konstigt på en när man går med finklänning i butiken) och sedan hem ett varv för att byta kläder för att sedan fara vidare på "klädförsäljning". Hittade en armegrön topp, kommer passa sjukt bra med ett par shorts och sandaler. Fick en god middag när jag kom hem, första grillmaten i år.  Nu checkar jag 101 sätt att åka ur en gameshow och snart blir det melodifestivalen. Första avsnittet jag kollar iår, så ska bli intressant att höra alla låtarna som är i finalen.





- Amanda -



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback