Campfire

Ja fan.
Har verkligen haft bloggtorka.
Har inte haft lust bara. Men för det mesta har jag tillbringat
De senaste veckorna på jobbet, och där emellan har jag träffat
kompisar och Robin, skall faktiskt träffa honom imorgon ;)

Ja, som Amanda sa så var midsomamren great.
Jävla synd att Robin och Emma inte var med sista kvällen/natten
hos Wimans. Vi hade jävla schysst.
Haha :D
Fast sista timmarna hade jag så ont i magen att jag
nästan sydde, Amanda kan bevittna.

Har skaffat en ny napakoru också, skall lägga in en bild på den
här en vacker dag, tappade först bort låset til det gammla, och
nu ligger själva smycket i bottnet av Kisko sjön. Oops :P
Fast den dyker vi upp i sommar!


Men nu lite bilder så att ni inte behövr läsa mer onödigt bajs!












//Janni





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback