back to civilization

Måst nog säga att jomorjens man ha haft roligt! Firat midsommar x2 med de de bästa!
Har spenderat 4 dagar i Kisko utan el eller rinnande vatten. Inte mig imot, riktigt skönt.
Robin for hem redan på fredagen, Emma på lördagen medans jag och Janni blev kvar tills idag.
Har talat om allt man kan tänka sig och Janni lyckas alltid fråga just de frågor man inte vill ha.
Vilket tar mig till nästa punkt, jag är totalt sekaisin...

Janni har bilderna, hon lovade att blogga faktiskt. Bilder säger mer än 1000 ord.

Img_0530_154514923_large
Img_5800_largeTumblr_llls8v4xwk1qcpbopo1_500_large


Inge speciellt program idag mer, mamma kommer hem från Pettu inatt. Så är väl hemma denna vecka ännu och seddan blir det Pettu en längre period.

- Amanda -



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback