Söndag

Mitt humör är så gott som på topp, fast man var uppe redan klockan 5 imorsse.
Agnes som sovde i vårt rum, låg under sängen och jamade. Rambo tyckte det var intressant och började jama hon också.. så de satte och jamade halva natten. Vid 5 tiden orkade jag inte mera, jag kunde inte sova i oljudet.. så steg upp ochbörjade söka/jaga Agnes, när jag väl fick tag på henne så vägrade hon vara i famnen eller sova. Efter någon timme lyckades jag få henne och sova. Rambo fattade då också att hålla käften. Och ni ska veta, Rambokissan är underbar. Redan efter 3 dagar här så är den redan så van vid mig (fräser imellan när andra kommer nära) att den spinner, sover och gnider sitt ansikte mot mitt. Päivi sa att första "genombrottet" brukar komma först efter 2 veckor.. och det har gått 3 dagar, inte illa! Men att få den ut ur buren är en kamp ännu, kommer väl vara en tid också..





Har städat klädskåpet redan idag, simmat och ska snart ta ett nattdopp så man klarar av natten... fy vad hett det är när det är sånthä väder.

- Amanda -





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback