on the road!

Sitter åter igen i bilen. Var till tenala ett varv, sedan hem och efter det till Barösund. Vår lilla Agneskissa sitter i buren i min famn. Man lär sej alltid något nytt när man är till barösund. Idag har jag bla. hållit i kyklingar. Nu är vi påväg tillbaka till stugan. Jag var påväg på bromarf natten men nu vet jag int mera.. Vi kommer hem så sent + att jag måste spebdera kvällen med Rambo. Om jag far så far jag mot kvällen.. PS. Rambo har äntligen ätit! PS 2. Jagvet att ja skriver massor om katter för tillfället, så hoppas janni bloggar om nåt annat. Men jag använder det här också som en dagbok för mig själv om hur det går med kattern. Dont like it - dont read it! (;


fin blogg! :D

2011-07-02 | 21:33:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback