Känguruvård

Emma ringde halv elva imorsse och väkte mig. Efter nattens åska, kommer inte ihåg när det senast skulle ha åskat såådär hårt, skulle jag gärna ha sovit lite längre. Så TACK.

Just nu sitter jag på kökssoffan med bubblabyxor, jacka och en varm katt innanför jackan. Jag är nåågt förvånad över att jag ensam fick ut den ur buren.. det var ett rent helvete igår (och då var vi 2 stycken). När den väl är i känguruvård så är den helt stilla, just nu sover en med mosen framme ur påsen. Men när kissen kommer ut ur påsen och tillbaka in i buren kommer den vara lika rädd som för en timme sedan. Och den har varken ätit eller druckit något ännu...


Jag borde göra mig klar snart för att cykla till tågstationen och träffa Alle o Co;
Synd att man inte slapp med och shoppa...


- Amanda -



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback